الراقي للرقي والترقي
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة منتديات امل حياتي للرقي والترقي
يسعدنا وجودك معنا
شكرا
ادارة المنتدي

الراقي للرقي والترقي


 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» انا عندى حنين
الإثنين أبريل 20, 2015 6:16 am من طرف سحس

» والله وحشنى ووحشنى المنتدى
الإثنين أبريل 20, 2015 6:08 am من طرف سحس

» حكمة اليوم
الإثنين سبتمبر 09, 2013 6:23 pm من طرف ميدو

» عيد سعيد علي كل الأعضاء
الأحد أغسطس 11, 2013 2:10 pm من طرف ميدو

» حصري البرنامج الذي يغنيك عن الفرمتة وإصلاح الأخطاء المسببة لإنهيار الأنظمة والتهنيق المستمر
الأحد يونيو 30, 2013 4:06 am من طرف gege

» علآج تسآقط الشعر والرآس بالآعشآآآآب الطبيعة
الأحد يونيو 30, 2013 4:04 am من طرف gege

» تعجب الخلق القصيدة كاملة
الثلاثاء أكتوبر 02, 2012 4:28 pm من طرف ميدو

» مبارك عليكم الشهر
الثلاثاء أكتوبر 02, 2012 4:26 pm من طرف ميدو

» أفكار ذكية جدا تفيدك في حياتك اليومية
الثلاثاء يونيو 26, 2012 8:21 am من طرف نرجس

» ليت الدنيــا مثـل أمي
الأحد يونيو 24, 2012 1:41 pm من طرف نرجس

» حول صورك الى صور من الماضي
الخميس يونيو 07, 2012 5:58 pm من طرف ميدو

» نكت بايخاااااااااااااااااااااااااااه
الخميس مايو 31, 2012 6:30 pm من طرف ميدو

» لوعاوز تقيس لغتك الانجليزية اتفضل هنا بس قول جبت قد اية
السبت نوفمبر 26, 2011 4:42 pm من طرف ميدو

» كل سنة وانتم بخير بمناسبة عيد الاضحي المبارك
الأحد نوفمبر 13, 2011 12:15 pm من طرف ميدو

» برنامج Acd See 9.0 لاستعراض الصور
الجمعة نوفمبر 04, 2011 4:43 am من طرف خالد النجار

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ميدو
 
سحس
 
قطرات الندى
 
زائر
 
كبرياء امراة
 
نسمه شفافه
 
عصام
 
احلام حائرة
 
malakrohi
 
حيرة الاشواق
 
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
ساعة
برامج مجانيه
 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

شاطر | 
 

 المكان المناسب لمشاعرك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
habeb
راقي جديد
راقي جديد
avatar

العمر : 37
المزاج : عنب وعال العال
تاريخ التسجيل : 21/09/2009
عدد المساهمات : 59

مُساهمةموضوع: المكان المناسب لمشاعرك   الخميس سبتمبر 24, 2009 1:38 am

أن تعطي قلبك لمن تحب هذا لا يعيني انك تعطيه القوم ليحبك

بل تعطيه القوه لكي يؤلمك

الحب نعمه ينعم بها الله علي كل البشر
الحب بذره مغروسه في كل النفوس

لكن

كان ان هناك أرض خصبه
فان هناك ارض قاحله جرداء

وكذالك النفوس
فأختر لمشاعرك من يستحقها
فالانسان لا يملك الا قلب واحد
فعطيه لمن يقدره ويصونه
ويحافظ عليه

والي اللقاء في الموضوع القادم
(كيف تكشف مشاعر حبيبك)

مع اجمل وارق تحياتي
أخوكم حبيب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
راقي جديد
راقي جديد


العمر : 107
تاريخ التسجيل : 05/08/2009
عدد المساهمات : 2621

مُساهمةموضوع: رد: المكان المناسب لمشاعرك   الخميس سبتمبر 24, 2009 4:28 am

وكذالك النفوس
فأختر لمشاعرك من يستحقها
فالانسان لا يملك الا قلب واحد
فعطيه لمن يقدره ويصونه
ويحافظ عليه


كلامك صحيح 100%ولازم نعرف نحط قلبنا ومشاعرنا فين

تسلم ايديك موضوع صغير حجمآ كبير معنآ

ننتظرك حبيبنا حبيب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كبرياء امراة
الأدارة
الأدارة
avatar

الدولة : المغرب الجميل
العمر : 38
المزاج : حزين
تاريخ التسجيل : 04/08/2009
عدد المساهمات : 2432

مُساهمةموضوع: رد: المكان المناسب لمشاعرك   الخميس سبتمبر 24, 2009 6:28 am

مضنش في حد في الزمن ده يستحق تهديه قلبك 
تشكر للكلمات الطيبه 
في انتضار جديدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
habeb
راقي جديد
راقي جديد
avatar

العمر : 37
المزاج : عنب وعال العال
تاريخ التسجيل : 21/09/2009
عدد المساهمات : 59

مُساهمةموضوع: رد: المكان المناسب لمشاعرك   الخميس سبتمبر 24, 2009 6:37 am

محمد.م كتب:
وكذالك النفوس
فأختر لمشاعرك من يستحقها
فالانسان لا يملك الا قلب واحد
فعطيه لمن يقدره ويصونه
ويحافظ عليه


كلامك صحيح 100%ولازم نعرف نحط قلبنا ومشاعرنا فين

تسلم ايديك موضوع صغير حجمآ كبير معنآ

ننتظرك حبيبنا حبيب
الاستاذ محمد الف شكر علي مرورك الجميل
نورت الموضوع بمرورك
دومت بكل خيييييييييير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
habeb
راقي جديد
راقي جديد
avatar

العمر : 37
المزاج : عنب وعال العال
تاريخ التسجيل : 21/09/2009
عدد المساهمات : 59

مُساهمةموضوع: رد: المكان المناسب لمشاعرك   الخميس سبتمبر 24, 2009 6:41 am

كبرياء امراة كتب:
مضنش في حد في الزمن ده يستحق تهديه قلبك
تشكر للكلمات الطيبه
في انتضار جديدك

الاخت كبريا المشاعر
بصراحه انا مش معاكي بهذا الرئي
يوجد هناك فعلا من يقدر المشاعر والاحاسيس
ومثل ما يقول المثل اصابع الايد مش مثل بعض
فانا اعرف ناس فعلا اهم شئ بحياتها اسعاد من تحب
والاختلاف في الرئي لا يفسد للورد قضيه
الف شكر علي المرور الجميل
دومتي بكل خيييييييير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رواق الامراء
راقي نشيط
راقي نشيط
avatar

الدولة : المغرب
العمر : 35
المزاج : حالمة رومانسية
تاريخ التسجيل : 04/08/2009
عدد المساهمات : 361

مُساهمةموضوع: رد: المكان المناسب لمشاعرك   الخميس سبتمبر 24, 2009 7:14 am

وانا انضم للشله مفيش حد يستحق الحب
اخي لا تتخان وتتفدر من اقرب الاقرباء من الاهل والاصدقاء
يبقى ايه لي باقي في حياتنا
يبقى فعلا مفيش شي بدون مقابل
وزي مقلت الاختلاف للرا يلا يفسد للودقضيه
قبل مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
habeb
راقي جديد
راقي جديد
avatar

العمر : 37
المزاج : عنب وعال العال
تاريخ التسجيل : 21/09/2009
عدد المساهمات : 59

مُساهمةموضوع: رد: المكان المناسب لمشاعرك   الخميس سبتمبر 24, 2009 7:57 am

رواق الامراء كتب:
وانا انضم للشله مفيش حد يستحق الحب
اخي لا تتخان وتتفدر من اقرب الاقرباء من الاهل والاصدقاء
يبقى ايه لي باقي في حياتنا
يبقى فعلا مفيش شي بدون مقابل
وزي مقلت الاختلاف للرا يلا يفسد للودقضيه
قبل مروري

طبعا في البدايه بشكر رواق الامراء
علي المرور الطيب
ايه اللي يخليني اتخان وتغدر اذا
انا متحكم بقلبي ومشاعري
وبحسن الاختيار
وما بعطيهم غير من يستحقهم

صح الكلام ولا انا غلطان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
malakrohi
مشرف منتدى الترفيه
مشرف منتدى الترفيه
avatar

الدولة : المغرب
العمر : 37
المزاج : cool
تاريخ التسجيل : 29/08/2009
عدد المساهمات : 846

مُساهمةموضوع: رد: المكان المناسب لمشاعرك   الخميس سبتمبر 24, 2009 10:00 am

sah kalamak ilwahid lazim yekhtar ilmakan lmonasib l9albo
merci 3la lmaoudo3
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سحس
المشرف العام
المشرف العام
avatar

الدولة : مصر
العمر : 50
المزاج : الحمد الله
تاريخ التسجيل : 07/08/2009
عدد المساهمات : 4896

مُساهمةموضوع: رد: المكان المناسب لمشاعرك   الخميس سبتمبر 24, 2009 1:58 pm

لاانت كدا شوقتنى للجزء الثانى
مش هعرف ارد كدا
ولا اولك ارد احسن
اولا انا فى نظرى ان مغظم الناس مشفهمين الحب
واى حد بيقولاى حد كلمتين حلوين يولك بيحبنى
الحب تضحية من الطرفين وثقة متبادلة
تقبل مرورى المتواضع

_________________
[size=24]لو كـل حب فى كل قلب اتجمعوا انا حبى أكـــــــــــــــــــــــتر[/size]







الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
habeb
راقي جديد
راقي جديد
avatar

العمر : 37
المزاج : عنب وعال العال
تاريخ التسجيل : 21/09/2009
عدد المساهمات : 59

مُساهمةموضوع: رد: المكان المناسب لمشاعرك   الخميس سبتمبر 24, 2009 11:55 pm

malakrohi كتب:
sah kalamak ilwahid lazim yekhtar ilmakan lmonasib l9albo
merci 3la lmaoudo3

تحيه طيبه مالك روحي علي المرور الرائع
دومتي بكل ود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
habeb
راقي جديد
راقي جديد
avatar

العمر : 37
المزاج : عنب وعال العال
تاريخ التسجيل : 21/09/2009
عدد المساهمات : 59

مُساهمةموضوع: رد: المكان المناسب لمشاعرك   الخميس سبتمبر 24, 2009 11:57 pm

سحس كتب:
لاانت كدا شوقتنى للجزء الثانى
مش هعرف ارد كدا
ولا اولك ارد احسن
اولا انا فى نظرى ان مغظم الناس مشفهمين الحب
واى حد بيقولاى حد كلمتين حلوين يولك بيحبنى
الحب تضحية من الطرفين وثقة متبادلة
تقبل مرورى المتواضع

يا سلام ونعم الكلام
من اجمل انسان
تسلمي اخوي علي المرور الجميل
دومت بكل حب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
adham
راقي جديد
راقي جديد
avatar

الدولة : مصر
العمر : 41
المزاج : تمام
تاريخ التسجيل : 07/09/2009
عدد المساهمات : 26

مُساهمةموضوع: رد: المكان المناسب لمشاعرك   الجمعة سبتمبر 25, 2009 10:24 am

الحب موجود بس القلوب ناااادرة

اقصد القلوب الحقيقية

اللي مفيهاش كذب ولا نفاق

مشكور علي الموضوع


بانتظار الجديد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
habeb
راقي جديد
راقي جديد
avatar

العمر : 37
المزاج : عنب وعال العال
تاريخ التسجيل : 21/09/2009
عدد المساهمات : 59

مُساهمةموضوع: رد: المكان المناسب لمشاعرك   السبت سبتمبر 26, 2009 3:05 am

adham كتب:
الحب موجود بس القلوب ناااادرة

اقصد القلوب الحقيقية

اللي مفيهاش كذب ولا نفاق

مشكور علي الموضوع


بانتظار الجديد

القلوب كالذهب
ابحث عنها تجدها
بشكرك اخوووي علي مرورك الجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميدو
مدير المنتدى
مدير المنتدى
avatar

الدولة : جمهورية مصر العربية
العمر : 40
المزاج : الحمد لله
تاريخ التسجيل : 04/08/2009
عدد المساهمات : 5635

مُساهمةموضوع: رد: المكان المناسب لمشاعرك   الأربعاء أكتوبر 14, 2009 1:22 pm

فعلا مظنش حد يستاهل تدية قلبك
بالزمن دا
تسلم اخي ومشكور للموضوع الجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
المكان المناسب لمشاعرك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الراقي للرقي والترقي :: `•.¸¸.•´´۝۞المنتديات العامة۝۞`•.¸¸.•´ :: المنتدى الاجتماعي-
انتقل الى: